dinsdag 11 december 2012

Sinterklaas cadeautjes

Misschien een beetje laat maar zelf vierde ik Sinterklaas avond pas op 7 December. Het was een super leuke en gezellige avond met mijn ouders, zusje en familie. Ik laat de dingen zien die ik heb gekregen!
Dit is waar ik het meest blij mee ben!! Nieuwe uggs, dit zijn de Bailey button in de kleur chestnut! And oh my god, i love them. Mijn zusje heeft de zelfde gekregen alleen in de chocolade bruine kleur.
Dan nog 2 super mooie nagellakjes van Chanel. Een hele mooie rode klassieke kleur, erg mooie nagellak voor de aankomende feestdagen. En dan een super toffe matte zwarte top coat! wauw helemaal blij met deze lak!! Als laatste nog een heerlijke parfum van Marc Jacobs:
Daisy, ja die wou ik al zoooo lang! Nu heb ik hem eindelijk en ben er ook heel blij mee! Nou ik ben weer aardig verwend! Hebben jullie nog sinterklaas gevierd? Zoja, wat heb je allemaal gekregen, en hoe was het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten