woensdag 12 december 2012

Happy birthday beautyandfashioncharlie !

Happy birthday to you, happy birthday to you. Happy birthday happy birthday happy birthday to youuuuuuuuu!
Vandaag bestaat mijn blog alweer 1 maand. Het is nog niet zo lang maar wou er toch een bericht over schrijven. Helaas ben ik al ziek vanaf begin van de week :(.. Dus geen cakeje voor mij haha. Het is vandaag ook 12'12'12 er zouden wel veel relaties worden geforceerd! Nou ja ik wijk van het onderwerp af, sawry. Ik hoop dat er nog vele maanden en jaren er bij komen, want ik vind bloggen echt super leuk om te doen. Helaas heb ik niet elke dag de tijd ervoor, maar nu ik bijv. ziek ben kan ik wel vooruit schrijven. En ik benut mijn tijd niet alleen met bloggen, school vind ik ook belangrijk want ik zit nu in mijn examenjaar. Misschien als ik dan wel wat meer tijd ervoor heb. Natuurlijk heb ik ook mijn sport en mijn werk. Omdat ik nu nog voor geen enkel bedrijf artikelen schrijf, doe ik het geheel vrijwillig. Het lijkt mij wel super leuk om met bedrijven aan het werk te gaan. En een toffe uitdaging dat sowieso! Eigenlijk is dit artikel ook een klein beetje waar ik mij dus mee bezig houdt. Maakt niet uit, wel natuurlijk of jullie dat leuk vinden! Heb je trouwens nog tips voor mij, plaats het in de comments. Ik ga dus proberen om elke dag een artikel te plaatsen!! Nog suggesties over wat jullie willen zien op mijn site? Schrijf maar in de comments haha! Oja en voor vragen kunnen jullie ook in comments zetten! Liefs Charlie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten